söndag, december 08, 2013
Vår egen tomte
Hon heter Iris och hittar på en massa tomtiga saker hela tiden. Som här när hon har på sig två mössor, både min och hennes egen.
Julmarknad är kul
För då får man rida. Men för övrigt höll mamma på att frysa sönder, så vi åkte hem utan att köpa något alls.
onsdag, november 20, 2013
Fina middagsgäster
I lördags hade mamma fina middagsgäster - en var nakenfis. Det var jag! Pappa var på landet och fiskade.
onsdag, oktober 30, 2013
Jag fick köra hjullastaren
När mamma tog upp sin båt förra veckan fick jag köra hjullastaren och styra båten till vinterplatsen. Det var jättekul.
måndag, oktober 14, 2013
Avmastning
I lördags mastade vi av mammas båt. Morfar och jag tryckte på knappen vid lyftkranen. När allt var klart fick vi glass. Det brukar vi få.
onsdag, september 11, 2013
Med mormor o morfar på Notholmen
tisdag, september 03, 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)