torsdag, november 19, 2009

Det är inte roligt längre


Mamma tycker att magen blivit väldigt stor. Den är i vägen - när hon ska knyta skosnören, sova på magen, sitta intill skrivbordet, få plats i vanliga kläder... Hennes chef tycker också att den blivit det den senaste veckan. En annan kollega till mamma berättade att hennes kompis barn hade kromosom-fel när den föddes. Och så har en före detta kollega tipsat om rostbiff med potatissallad. Hon är också gravid. Mamma och jag ska äta det i helgen. Jag vet inte vad det är för jag var så liten att jag knappt fanns när jag åt det sist.

Ikväll har vi tränat och det var kul. Mamma tycker det är skönt och efteråt blir hon glad. Imorgon ska vi simma i Eriksdalsbadet. Det blir roligt.

2 kommentarer:

Cilia sa...

Men va fin magen är!!! :-)))

Trevlig Helg!
Kram

Cilia sa...

Hej igen!

Vilken vecka är du i nu??

Kram