måndag, maj 24, 2010

Ikea - vi fick gå före i kassakön


Jag hade skjorta idag när mamma och jag åkte till Ikea. Vi skulle handla några nödvändiga saker och de här sköna kuddarna. Jag lyckades som tur var somna en bit in på köksavdelningen, och när jag vaknade stog vi i kassakön med våra varor. Det var trist, så jag började vråla och vips så fick vi gå före alla andra, och två tjejer hjälpte mamma packa upp allt och sen ner. Mamma säger att vi inte ska åka till Ikea mer i år. På kvällen kom farmor och vi gick en promenad men jag var trött och kunde inte sova. Tills sist ammade mamma mig till sömns. Det har varit en lång dag. Gonatt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

you were two months old yesterday, May 23, and this is why you cried and could not sleep. No one say, happy 2 month birthday dear Edvin, happy 2 month go to sleep.

xo

Unknown sa...

Wow! Bra med packhjälp på Ikea! Tänk om det kunde ske lite oftare i småbarnsmorsornas liv!

Fina kuddar!

kramar

Unknown sa...

Är det lagligt att vara sådär söt???????? Han är ju som en pralin!!!