torsdag, juni 17, 2010

Grattis storebror Leo


Leos lillebror kom ut idag. Äntligen! Vi har väntat i över två dygn på nyheter från Huddinge, och så kom han till sist. Vilken mamma! Han är lika stor (liten) som jag var när jag kom ut (ungefär): 49 cm lång och 3140 gram tung är han. Grattis, grattis. Idag har vi gjort mycket. Först var vi på Bvc och där fick jag två sprutor i vardera ben, en coctail av vaccin. Sen åkte vi in till city och där fick jag nålar i handen hos akupunktören. Och på vägen hem stannade vi på Propellertrim och hälsade på en massa gubbar. Nu är vi hemma och tar det lugnt.

2 kommentarer:

ginab sa...

grattis to leo and his mom and his papa.

ouch on vaccines. owie!

xo

Anonym sa...

Och här hälsar vi direkt från BB! Allt har gått bra och lilla piratpolaren, trädgrodan som vi kallar honom, för han ser ut som en tokig liten groda, sover just nu i sin pappas famn. Full med ersättning för amningen fungerar ej dock. Imorgon kommer vi hem till storebror som var på BB o hade razzia idag.

kramar
från en ny liten världsmedborgare med familj
Carina, Anders, Leo o trädgrodan

PS kris! Kommer inte in på mitt fb-konto....