fredag, juli 16, 2010

Tjockare än medel


Idag sa Agneta att jag gått över medel i vikt. Nu väger jag 7180 gram. Inte konstigt med sån god mjölk i kossan! Har inte koliken gått över i slutet av augusti ska vi gå i stödsamtal för psykisk avlastning. Jag tror det handlar om hur mamma och pappa ska tänka när jag har kolik och hur de ska fördela uppgifterna. Fast mormor säger att vid augustis slut är koliken borta. Sen berättade Agneta en massa om min mat som jag ska börja äta nu. Palsternacka är visst det godaste. Pappa visste inte vad det var för en grönsak men nu har han lärt sig det också. Sen har mamma och jag varit på stan och köpt en födelsedagspresent åt pappa som fyller år på söndag. Mamma säger att vi inte bara ska hurra för pappa utan även för farmor som fick ut honom för 35 år sen. Bra jobbat farmor. Pappor till födelsedagsbarn får inga särskilda hurras på födelsedagar för deras jobb med att skapa en pirat är inte så mödosam, i alla fall inte fysiskt. Nu ska vi packa för Smögen.

1 kommentar:

ginab sa...

big healthy boy! happy birthday to your papa from me Sunday.

big kiss on the tummy from me to you. You are precious, Edvin. You are LOVED!

xo
-ginab