söndag, april 17, 2011

En underbar helg

Jag har varit med både mamma och pappa i helgen och i lördags kväll kom farfar. Vi har träffat alla våra nya grannar och lekt ute i solen - på altanen, på gräset, på vägen, i slänten, på stranden och i sandlådan. Jag älskar att vara ute och vill helst inte vara inne alls. Idag har mamma och jag promenerat runt hela området och jag sov i skuggan av henns sjal. På vägen hem gick vi ner till stranden och kände på vattnet. Det är så fint. Igår var det fullt med fiskmåsar där men idag var det bara vi. Sen åkte vi till båten ett par timmar. Det är inte lika roligt men helt ok. Man får gilla läget. Vi har packat upp också och min farbror var här och hjälpte till att bära tunga möbler. Så snart har vi ett helt vanligt hem utan flyttkartonger och jag har snart ett helt eget rum. Här är några bilder från helgen. 

1 kommentar:

ginab sa...

fabulous! sandbox and the beach? how cool!!! I love it! xo