onsdag, augusti 31, 2011

Lekparken i Trollbäcken!


















Mamma har varit så rolig idag. Först fick jag leka ute, och i sandlådan och sen fick jag hjälpa henne klippa gräset. När det var klart åt jag själv så länge jag orkade och när jag var lagom mätt plockade hon ner min cykelhjälm (och det betyder att vi ska cykla, vilket är det bästa jag vet, nästan). Så vi cyklade iväg och när hon stannade var vi framme vid min favoritlekpark i Trollbäcken. Där lekte jag så mycket jag orkade och när jag blev trött fick jag en banan. Sen cyklade vi hem. Väl hemma fick jag det bästa jag vet, filmjölk och smörgås. Då tog jag smörgåsen och doppade den i filen så det blev extra gott. Sen sov vi siesta. Vi har varit sjuka båda två i ett par dagar men idag har i alla fall mamma varit piggare. Vicken bra mamma jag har!

1 kommentar:

ginab sa...

Edvin,

you have your grand pappy's hands (oberg). xo