söndag, oktober 09, 2011

Helg hemma










Som vanligt när det är helg ligger vi inte och latar oss i min familj. Igår var vi på barnkalas för Världens Barn. Vi träffade trollen, fikade och tittade på teater om pirater. Jag tyckte bäst om teatern. Minitrollet Sebbe gillade bäst sina tre ballonger. Sen klättrade jag upp på en stege som stod lutad mot väggen, ramlade baklänges och fick mamma och personalen att tappa andan. Men det gick bra tack vare att mamma springer fort. Jag plockade upp en gammal banan ur papperskorgen också och mumsade på. Idag har vi varit i Tyrestaskogen och där fick jag klappa en hund och titta på djuren. Sen kom Leo 2 till oss med sina päron. Hej då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kompis! Vi var också i tyresta skogen idag! Fast vid "oss". Dvs följ vattnet utanför ditt hus och gå/åk tills långsjövägen nästan tar slut. Där var vi. Plockade svamp gjorde storebror, jag plockade stenar och kottar samt vägrade ha vantar. Ses snart igen! Kram hälsar Sebbe