söndag, april 14, 2013

Iris kan gå med vagnen

I helgen har det hänt mycket. Först, i lördags, då åkte vi allihop och badade. Mamma, pappa, Iris och jag. Det var otroligt roligt. Sen sov pappa, Iris och jag i nästan tre timmar. Mamma var vid båten. När hon kom hem bakade vi pizza. Jag var bagare och pappa fyllningsassistent. Sen, också igår kväll och mitt i mammas och min fotboll, så började Iris plötsligt att gå med vagnen. Hon drog liksom iväg och tog flera steg på en gång. Snabbt gick det. Inte ett steg i taget som man kan förvänta sig. Så nu går hon med vagnen och skriker när den fastnat. Då får vi hjälpa henne loss och flytta vagnen i rätt riktning. Pappa är på Bajen idag. Det är sista säsongspremiären på gamla stadion. Här är helgens bilder. Gonatt.

















Inga kommentarer: