tisdag, augusti 24, 2010

I love babysim


Gu va roligt det var. Massor av bäbisar och vilken stor pool. Wow. Jag vispade omkring med armar och ben som vanligt, som i badkaret, och jag fick vatten i hela ansiktet och några kallsupar. Fast det gorde inget sa läraren. Mamma säger att de andra bäbisarna var mycket lugnare. Men vi är väl där för att simma och leka eller? Sen fick jag ligga på mammas axel och så sjöng de Blinka lila stjärna där. När vi kom ut somnade jag medans mamma satte ner mig i bilstolen. Sen passade hon på att åka till Benns. När vi kom hem fick jag ett stort paket av Magic Gina i USA. Jättefina saker. Så på kvällen åkte vi och köpte en sak till henne, och pappa var med. Vi storhandlade också och jag fick majskorkar som jag kan äta SJÄLV. Gonatt.

1 kommentar:

ginab sa...

swim and swim and sleep and love, Edvin. You are precious!