fredag, november 12, 2010

Crazy days!










Vi har haft crazy days här! Allt det här har hänt på bara två dagar:
1. Mamma har sänkt min säng så nu kan jag inte krypa ur
2. Jag har börjat krypa och åla
3. Jag har plockat upp telefonen och försökt ringa mormor men ingen svarade
4. Jag har vält en hink med vatten och lagt mig i pölen medans mamma räddade persiska mattan
5. Jag har ätit massor
6. Pappa har sänkt min matstol så jag inte ska ramla ur
7. Mamma har tränat och badat bastu för första gången sen jag kom. Hon har gått från Daniels gym Balance, till Farstahallen. En speciell resa säger hon.
8. De har köpt hus på rad igen och jag har fått eget rum - igen. Hoppas vi ska flytta den här gången. Farfar bjuder på fransk cava och fint vin.
9. Vi har varit hos Trollen i bäcken och lekt.
10. Nu är mamma och jag så trötta att vi egentligen inte är vakna fast vi är det - alltså zoombies. Trevlig helg.

1 kommentar:

ginab sa...

du look like an old man! what happened?