måndag, november 01, 2010

Mamma och pappa var på fest i lördags










För första gången fick mamma och pappa gå på fest ihop, utan mig. Jag var hemma med farmor och Stefan. Farbror Ove fyllde 40 och mamma och pappa firade honom med bowling och åt sen på Hard Rock. Mamma gillar Hard Rock så det var underbart tyckte hon. Men under kvällen drack de ganska många öl och glömde bort mig! Farmor fick lov att ringa och fråga om de skulle komma hem snart. Då var klockan halv tolv och jag var fortfarande vaken. När de kom hem ammade jag och somnade. Igår söndag vilade vi mycket. Det var mysigt.

1 kommentar:

ginab sa...

partying parents, at the hard rock. Funny, I remembered your mamma years ago when we drank aplenty. I remembered today. I miss those days so much but I would not trade them for you or you for them. Edvin, you are precious.