fredag, april 23, 2010

Att blogga med en hand


Och samtidigt röra sig till musiken, och tänka på hållningen. Det är mammas nya utmaning. Hon tror att jag sover men jag bara gosar, egentligen. Igår var vi på barnsjukhuset i Farsta för att knyta kontakt med en barnläkare och prata kolik. Inget nytt framkom men läkaren lyfte vikten av sömn, för mamma såg trött ut och att ordna hjälp med avlastning. Sen vägde hon mjölken jag ammade i mig för att se om brösten fungerar ordentligt, och det gjör de. Pappa var på pappa-kurs på kvällen och pratade förlossning och mamma njuter av denna stund av jämställdhet. Idag är det soligt och vi ska ta en promenad efter dansen. Jag gillar Goldfrapp väldigt mycket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig som kämpar på!!
Om du kommer hit så kan jag vara barnvakt varje dag så du får sova middag..

VÄLKOMNA! :-))
Kram cilia

Anonym sa...

Goldfrapp! yeah baby! yeah!

hej du mama och papa och Lakris.

fart gas you will feel better.

Anonym sa...

Grattis one month!