fredag, mars 12, 2010

Magen kommer nog inte sjunka


Mamma har fått frågan från flera om inte magen ska sjunka ner snart? Men Yvonne sa idag att jag ligger väldigt långt ner och att om mamma har en utåtstående mage, så kan det bero på att jag är lång, som pappa. Jag måste ju få plats. Igår somnade de klockan två för mamma tyckte att jag var jobbig. Det beror på att jag åkt ner ytterligare och att mamma var överansträngd efter båtmässan. Yvonne tyckte mammas beskrivning av mig igår var utmärkt och verkade nöjd att mamma visste att det inte var värkar. Men hon sa: "nu har det börjat". Varje gång jag rör på huvudet så får mamma ont. Snart kommer jag ut. Det har jag bestämt. För jag vill fylla år före mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

arrive before and not on the 26th little pirate or you will be second!

any day now. any day.

today is my aunt's birthday!