torsdag, mars 25, 2010

Mammas födelsedagspresent

Det är jag. Hon fyller år idag. Grattis mamma.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tell your mama to open her e-mail a couple of times today, on her birthday, which is on a Friday, but you don't know really what day it is (you're too young for that). you're upside down, too.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Och du lilla underbara pirat, tänk på att det är "dag tre" för mamma idag, alla hormoner kan sjuka och man blir liksom lite konstig, jag vart det. Men, ta det lungt, det går snabbt över!

kramar
Carina o co

Karin sa...

GRATTIS Katinka! Både för att du nu är ståtliga 37, men oxå till er söta lilla grabb! Tänk att du nu är mamma - häftigt!

Kram Karin

P.S. När jag skulle logga in för att lämna kommentaren så sa den att jag gav fel lösenord. Efter ett till misslyckat försök kollade jag om jag angav rätt användarnamn. Näpp. Istället för hotmail hade jag skrivit hormail...

Anonym sa...

Felicidades mama !
Y cuando viene el nombre del este niño tan fabuloso ? Que manos fuerte tiene, wow.
Saludos, M & T & W.

Tambien saluda Jay y Marie Larsson y le gente de la cuadra.