söndag, mars 28, 2010

Mysiga familjen


Det är jättetrevligt här hemma hos mamma och pappa. Vi myser hela dagarna och nätterna: ammar, badar, byter blöja, ammar, rapar, myser i snurrfåtöljen, sover, ammar, äter... Fast idag har vi varit på återbesök vid Karolinska för check up. Vi fick tummen upp av barnmorskan på allt. Jag hade gått upp 100 gram och mamma och jag ammar perfekt! Vi är så duktiga. Mamma pustade ut all sin oro över mitt tidigare växlande blodsocker och vi åkte hem i Skumpen och tog en lång siesta. Nu får jag litet extra mjölk av pappa för jag äter som en häst och mamma ser ut som Dolly Parton. Sen ska vi sova igen. Hej då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

49 inches in length means you were 4 feet tall and one inch. I think your mama and your papa need a new ruler to measure you.

be sure to not burp on your mama's boobies. that a boy.

you are precious. you are loved.

-gina

Anonym sa...

va vad det jag sa? du trodde inte på mig när jag sa att JAG såg ut som dolly!! nu vet du!
gormetgasten