torsdag, februari 18, 2010

Anja tar brons!


Efter gårdagens flygkrasch i störtlopp då till och med Boklöv gratulerade Anja till ett bra hopp på 60 meter, så tar hon alltså brons i kombination. Anja Persson. Vilken cool tjej. Så om jag är tjej ska jag heta Anja. Precis som mamma som är döpt efter Katinka Frisk, en slalomtjej från 70-talet. Men är jag en kille så... vet jag inte.

Men snart vet får jag ett riktigt namn i alla fall för jag tänker komma ut om en månad. Mamma tycker det är väldigt snart. Hon säger att hon levt utan mig i snart 37 år och att en månad är väldigt kort tid. Jag står nu fixerad på huvudet i värsta yogaposition och mediterar hela dagarna. Barnmorskan Yvonne sken upp som en sol när hon kände att jag var fixerad och såg att påsens tillväxt är helt linjär, precis så som hon vill att den ska vara. Stabil tillväxt alltså. Mamma berättade att hon ska flytta ihop med pappa nästa helg och det tyckte hon var litet crazy, men också bra. - Det här tror jag på. Det kommer att bli bra, sa hon. Och antagligen syftade hon på hela alltihopa.

2 kommentarer:

ginab sa...

march 26!

ginab sa...

oh, your mama's bra?